SNF - klachten & complimenten

Scan de QR-code voor meer informatie over het keurmerk voor huisvesting arbeidsmigranten en de eisen waaraan de locatie moet voldoen.


Voldoet de locatie niet aan de SNF-eisen, informeer de beheerder. Worden de klachten niet opgelost, meld de klacht dan bij SNF. Vul het formulier in op de website van SNF.

Huisvesting voor arbeidsmigranten


Heeft u een opmerking of compliment over de huisvesting/uw buren kunt u ons ook gewoon even bellen op 0255-707802 en vragen naar Patricia Jumelet, en u kunt ook langs komen voor een kopje koffie.


Ons Beleid


Discriminatie in welke vorm dan ook is niet acceptabel, elke persoon heeft zijn waarde ongeacht Leeftijd, Godsdienst, Politieke achtergrond, Levensovertuiging, Geslacht, Seksuele geaardheid, Nationaliteit en Afkomst of handicap.


Vragen en klachten


Medewerkers binnen Stay At Jumelet/ Jumelet Vastgoed bv die discriminatie ervaren of signaleren, kunnen klachten indienen bij de Job Coach; Bert Ridderbos - bert@stayatjumelet.nl Hij behandelt klachten objectief en in overleg met de directie streeft zij ernaar om binnen twee weken een inhoudelijke reactie te geven.